diumenge, 10 de març del 2013

Com treballar les meves competències

Al llarg del període de pràctiques són moltes les competències que he d'acabar d'assolir o assimilar, i d'això dependrà l'esforç i la tasca diària a l'escoleta.
Per aconseguir això he de posar en pràctica l'observació i la interpretació de la tasca diària que es du a terme a l'escoleta. Tota la informació recollida, em servirà per representar i reflexionar sobre l'acció educativa.
És important que reculli totes les experiències viscudes durant les pràctiques, ja sigui a través del diari, les fotografies, vídeos, informació donada per les mestres, les vivències amb els infants, etc. A través d'aquesta documentació puc donar valor a la meva tasca com a futura mestra, reflexionar sobre la quotidianitat de l'aula, contrastar les meves idees prèvies amb la realitat que m'ha tocat viure i la pràctica i relació amb la meva tutora, etc.
La relació amb la meva tutora i les altres mestres també m'ajuda a millorar les meves competències professionals, ja que les seves aportacions són necessàries i imprescindibles per tal de millorar i aprendre la nostra tasca educativa.
D'igual forma les reunions amb la coordinadora, que ens facilita l'accés al PEC, a la memòria del centre, a les programacions anuals, etc. em facilita molt la comprensió del funcionament del centre i la comprensió de molts de dubtes referents a la teoria donada a les assignatures de la carrera.

Per aquesta entrada he seleccionat l'etiqueta 2.3 perquè crec què és important tenir clar el què i el com vull aprendre durant aquestes pràctiques, per tal d'adquirir i millorar les meves competències professionals,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada